بهترین منابع آیلتس چیست ؟ معرفی جامع منابع

سرفصل مطالب

منابع یادگیری برای آیلتس

آمادگی آزمون آیلتس یکی از چالش‌های اساسی در مسیر کسب این موفقیت است که البته چالشی غیر قابل حل نیست. اولین ابزار لازم برای کسب این در کنار استفاده از کتب و بهترین منابع آیلتس، موفقیت صبر و پشتکار است.در این مطلب تصمیم داریم تا شما را از طریق معرفی برخی از کتاب آیلتس برخی منابع معتبر و کاربردی برای تقویت مهارت‌های آیلتس در این مسیر همراهی کنیم و همچنین به سوال چه کتاب‌هایی برای آیلتس بخوانیم؟پاسخ می‌دهیم. این کتاب‌ها به شما کمک می‌کنند که درک بهتری از آنچه در آزمون با آن روبرو خواهید شد داشته باشید و همینطور اینکه چطور نمره مورد نظر خود را به دست بیاورید.ما تصمیم نداریم تا شما را با معرفی عناوین متعددی که در بازار کتاب‌های آموزشی موجود است گمراه کنیم برای همین تصمیم گرفتیم تا با معرفی 4 سری کتاب آیلتس راهنمایی مناسب برای شما باشیم.

بهترین منابع آیلتس

Mindset For IELTS

این کتاب برای ماژول آیلتس آکادمیک ساخته شده است این کتاب شما را با انواع سوالات مختلف آیلتس آشنا میکند.  همچنین می‌توانید از توضیحات مفید در مورد امتحان آیلتس بهره ببرید. در نهایت شما فایل‌های صوتی برای بخش لیسنینگ را هم دریافت خواهید کرد.

کتاب های Mindset for IELTS برای چهار سطح طراحی شده است. این کتاب ها شامل : 

  • Mindset for IELTS Foundation
  • Mindset for IELTS 1
  • Mindset for IELTS 2
  • Mindset for IELTS 3
کتاب مابع آیلتس

IELTS Cambridge

این سری کتاب از بهترین منابع آیلتس به شما آزمون‌های کاملاً واقعی از بخش دپارتمان آزمون زبان انگلیسی کمبریج ارائه می‌دهد. این سری کتاب های آیلتس به شما نشان می‌دهد که هر بخش از آزمون چطور ارزیابی می‌شود و همینطور همزمان به شما راهنمایی‌های بسیار ارزشمندی درباره شرکت در آزمون آیلتس می‌کند. در این کتاب زبان‌آموزان می‌توانند به صورت خودآموز تست‌های آموزشی مربوط به هر دو ماژول آکادمیک و جنرال، پاسخنامه، متن لیسنینگ‌ها، نظرات آزمون‌گیرندگان و غیره را در اختیار داشته باشند. این سری کتاب ها بسیار بسیار معتبر هستند نه تنها برای زبان‌آموزان بلکه برای معلمانی که در حال آماده کردن زبان‌آموزان برای آزمون آیلتس هستند نیز مفید است.

منابع آموزشی آیلتس

Collocation in use

به کار بردن صحیح کالوکیشن‌ها یا کلمه‌های همایند (هم‌نشین) از چالش‌های جدی در آزمون آیلتس به نظر می‌رسد. English Collocations in Use، عنوان دو جلد کتاب معتبر با محوریت آموزش کالوکیشن‌ها در زبان انگلیسی است. کتاب‌های این مجموعه با به کارگیری سبک آموزشی جذاب، به خوبی این مبحث مهم از آزمون آیلتس را در دو سطح متوسط و پیشرفته پوشش داده‌اند.

در زبان انگلیسی، عدم به‌کارگیری کلمه‌های هم‌نشین با یکدیگر، شما را فردی غیرحرفه‌ای نشان می‌دهد که در امتحان‌ آیلتس دردسرساز خواهد شد؛ بنابراین شناخت کلمه‌های هم‌نشین به شما امکان می‌دهد تا مسلط‌تر صحبت کنید و از کنار هم قرار دادن لغات بی‌ربط بپرهیزید.

کمک درسی آیلتس

The Official Cambridge Guide to

کتاب حاضر بانام کامل The Official Cambridge Guide to IELTS یکی از کتاب‌های خوب برای آمادگی آزمون آیلتس می‌باشد که توسط انتشارات کمبریج برای افرادی که می خواهند آمادگی خود را برای شرکت در آزمون آیلتس بالا ببرند منتشرشده است. کتاب حاضر هم برای آزمون آیلتس آکادمیک قابل‌استفاده می‌باشد و هم برای آزمون آیلتس جنرال.

کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS دربردارنده 5 فصل می‌باشد که چهار فصل اول هرکدام به یکی از مهارت های شنیداری، گفتاری، درک مطلب و نوشتاری می‌پردازد و فصل آخر نیز حاوی 8 آزمون آزمایشی تافل می‌باشد که برای هر آزمون یک پاسخنامه جامع ارائه‌شده است. فصل مربوط به مهارت Speaking دارای ویدئو نیز می‌باشد. در این کتاب همچنین نکات بسیار مفیدی نیز در خصوص نحوه پاسخ دادن به سؤالات این آزمون وجود دارند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آزمون آیلتس با آکادمی آزمون های بین المللی شکوه واقع در خ خرمشهر خ عربعلی خ شانزدهم پلاک 10 واحد 3 و شماره تماس 02191030543 تماس حاصل فرمایید

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبان آکادمی شکوه

برای مشاوره یا طرح سوال در واتساپ با ما در تماس باشید.

امور مشاوره آزمون و مهاجرت